Infinity Blade II

infinity-blade-2_600x300

Infinity Blade, facut de Chair Entertainment, este un joc de actiune, supravietuire si indeplinire a unui obiectiv.

Donald Mustard si fratele sau, Geremy, au fondat Chair Entertainment in 2005. In 2010, Chair a lansat primul joc pentru iOS, Infinity Blade. Acesta a stabilit un nou standard pentru partea vizuala a jocurilor pentru mobil, si a reusit sa stranga incasari de peste 20 de milioane de $.

Apple i-a invitat pe fratii Mustard la campusul dinCupertino, cu doua saptamani inainte de lansarea iPhone 4S din octombrie, pentru a le da ocazia sa se acomodeze cu noul hardware.

Jeremy a declarat ulterior ca au incercat sa intuiasca directia pe care o va adopta Apple si deja dezvoltau o aplicatie care sa se potriveasca pentru iPhone 4. Pariul luat de cei de la Chair’s a dat roade.

Cei doi sunt extaziati de potentialul iOS 5, mai ales tinand cont de posibilitatea de a incrementa actualizari. Chair scoate constat actualizari pentru jocurile lor, insa pe versiunea anterioara jucatorii de Infinity Blade trebuiau sa descarce niste fisiere uriase. Interesant este si ca dezvoltatorii nu vor sa faca o versiune de Android, pentru ca market-ul are probleme de piraterie.

Exista mule aplicatii care se bucura de succes in App Store, inca ce face ca un joc sa stranga astfel de incasari a incercat sa dezvaluie Donald: “Creaza un joc care sa fie unic pentru iOS – ceva care utilizeaza touch screen-ul intr-un mod inovativ si unic. Motto-ul nostru in Chair este ca daca jocul ar fi bun pe un dispozitiv de tip controller, atunci acesta nu este bun.”

SHARE THIS POST

  • Facebook
  • Twitter
  • Myspace
  • Google Buzz
  • Reddit
  • Stumnleupon
  • Delicious
  • Digg
  • Technorati
Author: voicu View all posts by

Comments are closed.